Людям із порушенням зору
Стандартна версія
A+ A-

Підсумки 2023: сприяння суб’єктам господарювання в період дії воєнного стану щодо надання адміністративних послуг та погоджувальних процедур

Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері надання адміністративних послуг, з урахуванням змін у нормативно-правових актах в період дії воєнного стану, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Кіровоградській області в межах повноважень у 2023 році надано послуги суб'єктам господарювання з оформлення необхідних документів для провадження господарської діяльності.

Так, у 2023 році у сфері санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення розглянуто 122 заяви від суб'єктів господарювання, що надійшли з Центру надання адміністративних послуг. Видано документів дозвільного характеру - 121, а саме: висновків щодо можливості видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами підприємств – 113, санітарних паспортів на роботу з джерелами іонізуючого випромінювання –8 та надана одна вмотивована відмова.

Спеціалістами районних управлінь Головного управління розглянуто 2702 звернення щодо надання погоджувальних процедур. У порівнянні із 2022 роком (2795) кількість звернень щодо погоджувальних процедур у сфері санітарного законодавства дещо зменшилась.

Погоджено 2355 документів, що складає 87,2 % (у 2022 році - 81,1 %).

Звернення, заяви надходили для оформлення та погодження наступних документів: примірних чотиритижневих меню, схем санітарної очистки території населених пунктів, санітарних паспортів на транспортні засоби для перевезення пестицидів і агрохімікатів, санітарних паспортів на склади зберігання пестицидів і агрохімікатів, санітарних паспортів на колодязі (свердловини), реєстрових карт утворення відходів тощо.

Найбільше розглянуто заяв на погодження та/або оформлення документів:

  • примірні чотиритижневі сезонні меню в закладах освіти: Кропивницьким районним управлінням – 676 (35,3 %), Голованівським районним управлінням – 572 (30 %), Новоукраїнським районним управлінням – 361 (18,8 %), Олександрійським районним управлінням – 303 (15,8 %),
  • асортимент буфету: Олександрійським районним управлінням – 59 (76,6 %), Кропивницьким районним управлінням – 10 (71,4 %), Голованівським районним управлінням – 10 (13 %), Новоукраїнським районним управлінням – 1 (1,3 %),
  • режим дня ДНЗ: Голованівським районним управлінням – 29 (82,8 %), Кропивницьким районним управлінням – 6 (17,1 %),
  • санітарні паспорти на колодязі: Кропивницьким районним управлінням – 58 (63,7 %), Новоукраїнським районним управлінням – 20 (22 %), Олександрійським районним управлінням – 13 (14,3 %),
  • оформлено актів санітарно-епідеміологічного обстеження форми 315/о для отримання ліцензій, визначення санітарно-захисних зон різних підприємств тощо: Кропивницьким районним управлінням – 64 (67,3 %), Голованівським районним управлінням – 17 (17,9 %), Олександрійським районним управлінням – 11 (11,6 %), Новоукраїнським районним управлінням – 3 (3,1 %),
  • санітарні паспорти на автотранспорт для перевезення пестицидів та агрохімікатів: Кропивницьким районним управлінням – 10 (71,4 %), Олександрійським районним управлінням – 4 (28,6 %),
  • санітарні паспорти на склади по зберіганню пестицидів та агрохімікатів:Кропивницьким районним управлінням – 10 (66,7 %), Новоукраїнським районним управлінням – 4 (26,7 %), Олександрійським районним управлінням – 1 (6,7 %).

Надано відмов на 347 заяв, що складає 12,8 % (2022 році - 18,9 %). Кількість відмов у погодженні менша за аналогічний період 2022 року на 6,1 %, що свідчить про ефективність роботи районних управлінь із суб'єктами господарювання щодо підготовки документів.

Згідно з вимогами Закону України «Про адміністративні послуги» скарг і пропозицій щодо надання адміністративних та погоджувальних процедур до Головного управління за 2023 рік не надходило.

Print
PDF
Email

Мапа сайту

Напрямки